Saturday 5 November 2011

bahagia nya bersama..

 
hari demi hari,ku rasakan hidup ku semangkin indah ...hidup ku dapat menyesuaikan dengan alam sekitar.....keindahan dunia semankin serasi dengan ku...kini musim hujan....pohon semankin hari semankin subur....begitu rimbun....cukup cantik dan perfect pohon itu...seperti kasih sayang ku kepada gadis ini...mangkin lama mangkin subur cinta kami..haha..bagaikan merpati dua sejoli la katakan...tapi,kadang-kadang aku sedih...aku menangis seorang diri di dalam bilik yang sunyi dan tidak berpenghuni,hanya aku....aku menangis kerana..aku takot kehilangan nya,aku takot di pisah oleh nya...kerana aku teramat sayang kan dia...aku tanak hilang rasa syang dekat dia...aku ingin hidup bersama nya...bina keluarga....sampai di ketemukan ajal di dunia...setiap kali aku rindu kanya...aku mesti akan pergi ke tempat yang selalu dia dan aku pergi...iaitu di kawasan sawah.di titi yang usang...di wakaf yang di bina pemilik sawah...wakaf itu di bumbunggi dengan rimbunan pokok machang...aku termenung di situ sambil melihat petani membaja padi di setiap petak sawah dan di setiap sudut sawah....aku termenung memikirkan nya...apa yang dia lakukan sekarang,adakah dia merindui aku jugak....humm....aku menjadi semankin angau dengan dia...kadang-kadang aku tersenyum sengih teringat telatah nya yang tidak fikir tentang apa yang orang lain akan kata...biar la apa yang orang nak katakan...bagi aku..aku amat menyukai nya..kerana dengan telatah nya akan membuat kan ku gembira....iklas hati aku cakap...telatah nya selalu membuat kan ku gembira dan tersenyum....
Kadang-kadang apabila kita mencintai seseorang, kita akan mendapat letih daripada nya, terlalu banyak pergaduhan, kesilapan ... persefahaman, hujah, ampun dan maaf.Dan apabila tiba masanya, kita akan sedar bahawa semua pengorbanan dan keletihan akan membuat hubungan kita lebih kuat.
                                                                                                                love's travel

No comments:

Post a Comment